« آسوشیتد پرس» خبر داد:

محورهای طرح ژنرال‌های صهیونیست برای گرسنگی دادن به مردم غزه

محورهای طرح ژنرال‌های صهیونیست برای گرسنگی دادن به مردم غزه

رسانه ها از بررسی طرح ژنرال‌های صهیونیست برای گرسنگی و تشنگی دادن به مردم غزه از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «اِی بی سی نیوز»، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حال بررسی طرحی برای تخلیه شمال غزه از غیرنظامیان و ممانعت از ارسال کمک ها به افراد باقی مانده در این منطقه است.

بر اساس اعلام این رسانه، بنیامین نتانیاهو در این طرح در صدد است تا راه برای کمک های بشردوستانه به شمال غزه را مسدود کرده تا مردم این منطقه با گرسنگی مواجه شوند.

بر اساس اعلام این رسانه، طرح مذکور (طرح ژنرال‌ها) صدها هزار فلسطینی که نمی خواهند یا قادر به ترک محل زندگی خود نیستند را بدون آب و غذا به حبس خواهد کرد.

طرح پیشنهادی گروهی از ژنرال های بازنشسته به نتانیاهو و پارلمان این رژیم موسوم به «کنست» فشارها به فلسطینیان مظلوم را تشدید خواهد کرد.

این طرح به فلسطینی ها یک هفته فرصت می دهد تا قبل از اعلام منطقه نظامی بسته، یک سوم شمالی نوار غزه از جمله شهر غزه را ترک کنند.

طبق نسخه‌ای از این طرح که به دست خبرگزاری آسوشیتد پرس رسیده است، کسانی که باقی می‌مانند، مبارز درنظر گرفته می‌شوند - به این معنی که به نظامیان صهیونیست اجازه داده می شود تا آنها را بکشند - و از غذا، آب، دارو و سوخت محروم می‌شوند.

کد خبر 6256004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha